A broken heart can't be that bad



Buffalo platåskor//Tradera.se  Lackkjol//Gina Tricot  Tröja//Gina Tricot  Örhängen//Ebay.com  Hatt//H&M  Skinnvantar//Lindex  Fuskpäls//Ebay.com
 
Hejsan. Här kommer outfiten som jag bar igår. Jag bar strumpbyxor för första gången den här vintern och det gick väl bra med tanke på att vi inte var ute mer än en timme ungefär, men det lär nog dröja ett tag innan jag bär det en hel dag. Men jag ville så gärna inviga den här snygga lackkjolen som jag köpte på Ginas mellansdagsrea för en femtiolapp, ett riktigt fynd! Jag har precis sett nya avsnittet av The Walking Dead, är så glad att det har börjat gå igen, jag avskyr när serier har uppehåll.
 
Vi hörs senare igen, hugs!



Kommentarer

Åh den kjolen köpte jag med, men har inte använt den än... :)

Jag har jämnt strumpbyxor/tights/leggins, haha.
I skrivandets stund är jag klädd i klänning och tights och för att gå ut den fetaste vinterjackan! ;)

Megasnyggt! Älskar den där tröjan, sjukt fin.


Kom ihåg






Trackback