Welcome home baby!

Bilder lånade från; Sheinside
 
Hejsan! Jag och mamma har precis sett på en Johan Falk film, dom är ju så jäkla bra! Har ni sett alla filmerna? Personligen tycker jag att den sista är allra bäst, "Frank Wagner" är ju helt klart favoriten, dessutom är han ju så förblånat snygg! Men nog om det.. Vad tycker ni om den blå kappan då? När jag såg den för första gången blev jag kär i den, men jag köpte den aldrig pga priset. Men idag vann jag jackan på tradera, 170 kr inkl. frakt, YES! Jag är ju lite beroende av jackor, tycker att de kan förändra en outfit så mycket. Just nu är jag inne på lite längre jackor, och så är jag väldigt förtjust i bikerinspirerat, lite "hårdare". Jag är i alla fall super glad att jag vann auktionen, jag älskar färgen och kommer nog matcha den med helsvart, precis som tjejen på bilden.
 
Annars så vill jag ännu en gång be om förlåtelse för min urusla uppdatering. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag har helt enkelt inte känt för att blogga. Och så är jag inne i en period då jag mest bara går omkring osminkad och i mjukiskläder, det är så himla skönt, men inte så fashionabelt hehe. Men de senaste dagarna har jag känt för att kanske börja blogga lite smått igen, jag älskar ju faktiskt att blogga, och jag älskar att läsa era fina kommentarer. Jag ska försöka ge mig själv en rejäl spark i röven, okej?!
 
Nä nu ska jag borsta tänderna, bära katterna till min säng och lägga mig och mysa med dem tills vi somnar :)
Sov gott, kram!



Kommentarer

Jag har en fråga ang. Paypal som jag hoppas du kan besvara...
Eller fråga och fråga, men det är så att jag har registrerat mig mig på paypal men inte lagt till mitt bankkort än, därför att det känns lite osäkert.. Det står att dom ska ta 1 USD eller 15 kr som försäkring typ, på att det är ett verkligt kort/person. Sedan ska jag få pengarna tillbaka inom några dagar? Det känns som att dom kan ta pengar ifrån mig om dom har mina uppgifter?

Har du anslutit ditt bankkort? Är det säkert?
Kan du stilla min paypal rädsla...?

Vill kunna handla en grej ganska snart som finns på Tradera via en utländsk säljare som bara acceoterar paypal...!

Tack :)


Kom ihåg






Trackback