Wind of change

Klänning//Ebay   Tunn kedja//Student present   Nitarmband//Lindex   Öriga armband//Ebay   Ringar//H&M och Ebay   Halsband//Ebay
 
Åhh vad jag älskar dessa sommarkvällar! Det är vackra solnedgångar, fint ljus och så pass varmt att man oftast inte behöver mer kläder än på dagen. Jag gråter nästan när jag tänker på att det redan är augusti. Även om det är en sommarmånad så känner man ändå på sig att hösten närmar sig. Jag tycker hösten och våren är helt okej, det är oftast mysigt och vackert, men vintern... Näe, vintern står jag verkligen inte ut med!! Jag avskyr kylan, blåsten, snön och mörkret, jag klarar verkligen inte av det. Min dröm är att få spendera vintermånaderna utomlands, man åker i november och kommer tillbaka lagom till våren, typ i mars. Tänk så härligt det skulle vara :) Men som sagt, det är ju faktiskt sommar ett tag till så det är inte dags att börja deppa än.
 
Vi hörs imorgon igen, kram!



Kommentarer

håller sååå med dig.. min dröm e att i framtiden ha ett hus i toscana eller provance... där ska jag isåfall spendera vinter tiden istället för i kalla sverige

Guuud vilka dröm bilder! Älskar ditt hår!!! <3

Grymt snyggt! :D

Underbara bilder!

Riktigt, riktigt fina bilder!

Damn så snygga bilder!

Jättevackra bilder!

» alice

åååh vilka snygga bilder! :')

Välkommen in på vår fashionabla och stilrena blogg Sixteen.se. Vi är nästan säkra på att du kommer tycka om den! Hugs from Elin & Gisela

Snygga bilder!

» julia

Fina bilder!

Wow! SÅ fina bilder! Vart är detta? :)

Titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker om mina nya foton och foto-idéer:)

åh vad fina bilder! :'D och du är jättefin!

» Anna

Jättefina bilder med härligt ljus! :D

» ebba

fina bilder!

» Ella

åh, jätte fina bilder :)
Du är så vacker !!

Jätte vackra bilder :)

» Hanna

Fantastiska bilder!!

Härliga sommarbilder. Kolla gärna in mina sommarbilder! fruktsmoothies, halmstad tylösand, vår takterass, inredning och massa mer :)

Superläckert!

åh gud vilka vackra bilder!!

Fina bilder :)

underbara bilder =)

Vilken underbar klänning. Och bilderna i största allmänhet :)

Så härliga bilder! :)

sjukt fina bilder! :)

» Petra

fina bilder

gud vilka underbara bilder !

Vilka vackra bilder! Älskar accessoarerna!

Vilka himla fina bilder!
kolla in mina rosa sommarbilder på min blogg!

undrbara bilder

as fina bilder!! :D

» Elin

fina bilder!

» Julia

Åh så fint!
Btw, så älskar jag byxorna du har i bild tre i din headerbild, har letat efter ngt liknande ett tag! Var har du hittat dem tro? :)

jättefina bilder, så vackert!

» Tilde

Åh underbart vackra bilder!!!:O:O<33

Vilka härliga bilder, läste på din profil att du flyttat till simrishamn. Så roligt, jag bor i tomelilla :)

åh gud vad asfina härliga bilder,love them!! :D

» ella

Asfina bilder :O

så fina bilder! x

Helt otroligt underbart fina bilder!!

Vilken fin blogg du har! :)

Väldigt vackra bilder :-)

Huuur har du fått ditt hår sååå låååångt hahah! Det är fantastiskt!!

» Thea

Vilken awesome blogg du har tjejen, älskar bilderna och stilen!

Häftiga bilder! ;)

Jätte fina bilder! :)
Har du gjort något roligt i veckan?

» Ebba

Åå! Vad fint hår du har! :)

vackert, fin miljö och ta kort på

så härligt fina bilder!

» Fia

vilka fina bilder!

Shiiit vad fina och härliga bilder!!

vad fina bilder ^^

Härliga bilder och underbart hår! :)
Jag känner likadant inför vintern. Det är min dröm också att bo utomlands under vinterhalvåret :)

sjukt vackra bilder !

» Jonna

sicka vackra bilder!

Underbart fina bilder! Verkligen grymt fina!

» Linn

Vilket underbart ljus i dessa bilder!

» Sofia

Fina bilder :-)

åh vad fin du är, och underbara bilder!

åååh vilka fina bilder!

SÅÅÅ fina bilder!♥

Otroligt vackra bilder :)

Underbart fina bilder!

Underbara bilder!

» Emma

Underbara bilder! :)

Riktigt fina bilder!♥ Grymt avundsjuk på ditt hår!!

Härliga bilder!! :)

Så fina och härliga bilder! :)

» Ellen

Superfint! :-)

Gryma bilder:)!

Jätte fin blogg har du! ❤
– sugen på att göra ett bloglovinbyte?

oj vilka vackra och härliga sommarbilder! så exotiska på något vis! :)

Vilka underbara bilder!

Åh, jätte fina bilder :D

grymt fina bilder! :D

Härliga bilder! :)

Supervackra bilder! :)

Sååå häftiga bilder, blåste det mycket eller hur lyckades du få upp håret sådär ståendes rakt upp? :D

Uuuunderbara bilder!Älskar särskilt den sista!

superhärliga bilder! :)

åh så fina bilder!

Super fina bilder!

» ebba

gud va vacker du är!
Så otroligt fina bilder!!

Gud vilka fina bilder på dig! :)

Åh vilken fin klänning!! :)

Åh så underbart vackra bilder.. Bästa ljuset, man blir ju helt salig!! :D

Vilka härliga bilder! :)

Din blogg är helt underbar! Klicka dig gärna in på min och hjälp mig göra den bättre! Skulle uppskatta detta nått enormt tack <3 swinx.blogg.se

underbara bilder!!

Vilka vackra bilder!

vad fint hår du har!

» Tilla

snygga bilder :)

» Frida

JÄTTEfina bilder! :D

Snyggt!


Kom ihåg






Trackback