Trust no Bitch!

Klackskor//Loppis   Klänning//Ebay   Keps//Ebay   Halsband//H&M   Örhängen//Ebay   Ringar//Ebay och H&M   Nitarmband//Lindex   Armband//Ebay
 
Tjosan! Förstår ni att jag fyndade dessa klackar på en loppis för 20 spänn, fasen vad jag älskar second hand!! Jag hade först inte tänkt köpa dem (fråga mig inte varför), men efter att ha provat dem så tänkte jag att 20 kr är ju inte så mycket. Tack och lov för det, att jag bestämde mig för att köpa dem alltså.
 
Annars då... Det händer inte så mycket här just nu. Jag ser till att försöka njuta av det som är kvar av sommaren, och så fotar jag och mamma en hel del. Ja och just det! Har skickat in en ansökan om riksfärdtjänst, och om den går igenom så åker jag upp till Umeå i september. Den här gången har jag tänkt stanna 3-4 veckor så jag verkligen hinner träffa pappa och alla andra jag vill umgås med, det ska faktiskt bli himla roligt :) Det enda frågetecknet är ju hur jag gör med bloggen.. Tusan också, det hade jag inte tänkt på! Jag som precis har kommit igång med bloggandet igen. Får prata lite med mamma och se vad vi kan komma fram till.
 
Nä hörrni, nu ska jag snart iväg och träna så jag måste slita mig från datorn.
Ha en fin dag!!



Kommentarer

en laptop? eller du kan blogga från mobilen eller låna din pappas dator o blogga?

Svar: Att blogga är inga problem, har ju både dator och mobil, men det är materialet som är problemet. Mamma är ju den som alltid fotar mina outfits och när vi har "photoshoots", just för att hon vet precis hur jag vill ha bilderna. Så jag vill inte att min pappa eller någon vän fotar mig, för de kan inte med systemkameror och vet inte hur jag vill ha mina bilder. Och jag vill inte heller att det blir en hel månad utan uppdatering eftersom jag precis kommit igång med bloggandet igen. Men jag har pratat med mamma och vi ska försöka fota två outfits åt gången (inte varje dag, men ibland) så jag har material till att uppdatera bloggen kanske var fjärde dag eller så under tiden jag är borta. Och så får jag se till att fota om jag shoppar något där uppe eller om jag och någon vän fotar något.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback