Tolv outfits

 Det var väldigt längesen ni fick rösta bland mina outfits så nu är det dags igen! Har ni någon favorit?
 
 Min favorit är helt klart nummer 12! Men jag gillar även nummer 6, 8 och 9 lite extra.
 
Jag som hoppades att jag inte skulle ha lika ont i ryggen i natt.. Och när jag har värk och inte har fått sova så kommer ångesten som ett brev på posten, suck! Så just nu ligger jag vid datorn, har på tv'n och mamma och katterna ligger här för distrahera mig och göra natten lite enklare. Jag har tur som har mina fina!



Kommentarer

4,9,12! Helt awesome ^^

» M O A

2,6,9 :D

» SOFIA

Fyran är helt klart min favorit, så himla snyggt! :)

6-8-10 e mina favisar....
hittade föresten en sida som jag VET att vars skor du komer LOVE LOVE hi hi

http://www.solestruck.com/buffalo-x-solestruck-womens-shoes/?source=pepperjam&publisherId=21181&clickId=666495814&utm_source=21181&utm_medium=affiliate&utm_campaign=PepperJam

» Em

Älskar dem alla men 1:an är nog den som är mest fantastisk.

» Naz

Älskar nummer 1, romantiskt, sött och coolt på samma gång. :)

» Emma

helt klart nummer 9! Söt men tuff.

» Emma

Helt klart nummer 9! Söt men tuff.

Jag tycker outfit nr 2 är bäst!


Kom ihåg






Trackback