Standing underwater

För ungefär en vecka sedan var vi (familjen) iväg och badade och åt middag vid Gyllebosjön. Det var en väldigt fin eftermiddag/kväll och ljuset var fantastiskt vackert! Jag och mamma ville ta vara på det så vi bestämde oss för att fota i vattnet. Jag som är världens badkruka höll på frysa ihjäl, fastän vattnet egentligen var ganska varmt. Om vi säger så här, de första bilderna var bara att radera på grund av alla mina frusna och spända miner, haha! Men efter ett tag så blev det väldigt behagligt i vattnet så jag kunde äntligen slappna av någorlunda. Hoppas ni gillar bilderna!
 
 
Jag älskar bild nr 4, den där jag slänger med håret. Lite synd bara att jag gör någon konstig min, men äh, så blir det ibland :D



Kommentarer

fint! kul att du kommit igång med bloggandet igen :)

Fantastiska bilder!

dom blev ju hur bra som helst ju ha ha ha


Kom ihåg






Trackback