I can't do this anymore

Klackskor//Tradera (H&M)   Jeans//Loppis (H&M)   Topp//Nelly   Skinnväst//Gina Tricot   Hatt//H&M   Örhängen//H&M   Klocka//Present   Kedja//Ebay   Ringar//Ebay och H&M
 
Så där ja, här kommer de utlovade outfitbilderna! Senare än vad jag hade tänkt, men bättre sent än aldrig, right? :) Jag är så kär i dessa jeans!! Jag köpte dem på en loppis förra sommaren för en femkrona, ja ni läste rätt, en femkrona! Snacka om fynd!
 
Just nu är jag så trött att jag snart tror jag svimmar.. Tänk att jag i princip inte har fått sova någonting på ca en vecka. Jag är så knäckt att jag knappt orkar tänka, klarar inte av det här så länge till känns det som. Det som gör att jag inte kan sova är ju min dumma dumma rygg och biverkningar från mina mediciner. Men men, att klaga gör ju inte saken bättre.
 
God natt, kram!



Kommentarer

tänker på dig, å hoppas på det bästa! <3

kan du inte få några sömn tabletter? du MÅSTE ju få nån sömn så du liksom har/får energi att klara vardagen o kämpandet med din rygg

Galet snyggt! :)
Hoppas de blir bättre med dig!!


Kom ihåg






Trackback