2*SWAG*4*U

Platåskor//Ebay   Kjol//Trendsales   Magtopp//H&M   Hatt//H&M   Örhängen//Ur&Penn   Solglasögon//H&M   Klocka//En present   Armband//Ebay
 
Hej alla fina! Jag är så ledsen  för den usla uppdateringen, men som ni kanske har läst i de senaste inläggen så är jag verkligen inte på topp just nu. Imorgon ska jag äntligen få träffa min läkare! Jag har varit väldigt emot sömntabletter, mycket på grund av att jag vet att de är så lätta att bli beroende av, men även för att jag redan äter tillräckligt med mediciner. Men just nu är det krisläge och jag måste få sova! Jag kan ibland sova någon/några timmar på dagen, men det är ändå alldeles för lite om man jämför med hur jag vanligtvis sover. Så jag ska höra om han kan skriva ut någon medicin så jag får sova och vila ut mig, MEN jag vill ha något som jag kan äta i några dagar och sedan sluta med, inte något långvarigt! Men vi ser ju hur det blir imorgon, det är ju inte jag som är experten.
 
Till något annat.. De senaste dagarna har vi verkligen haft fint väder här nere, precis som om det vore högsommar, det gillas! Synd bara att jag varit alldeles för trött/slö/orkelös för att göra något annat än att ligga i soffan. Jag hoppas att Umeå bjuder på fint väder när jag åker upp om ca en vecka, det vore ju inte helt fel :)
 
Sov gott!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback