Trashed jeans

 
Hejsan. Jag är fortfarande sjuk så jag har inte gjort många knop idag, har mest bara legat framför tv'n. Fast en rolig grej har jag gjort, och det är att jag har beställt jeansen ni ser ovan! Jag bloggade om dem och flera andra par boyfriendjeans för några dagar sedan, och jag blev kär i dessa. Jag tycker de är riktigt snygga och bäst av allt är priset på 249 kr, inte illa måste jag säga :) När det blivit lite varmare ute vill jag bära dem med ett par snygga klackar, ett slappt linne och massor av smycken, både armband, ringar och halsband. HÄR är länken till byxorna.
 
Hur skulle ni matcha dem?
 



Kommentarer

Din blogg är alltid så grym! Krya på dig nu :)

» SOFIA

sv: Ja, det är hur gott som helst!

Krya på dig, hoppas att du blir bättre snart :)


Kom ihåg






Trackback