Spring shopping!

Hejsan. Skönt med lördag eller hur! Inatt satt jag uppe några timmar för mycket, men jag var fastklistrad vid ebay. Äntligen kan man börja beställa sommarkläder (vissa grejer tar ju upp mot en månad att få hem). Jag hade ganska svårt att bestämma mig för vilka grejer jag skulle klicka hem, hittade så himla mycket fint.. Men tillslut fick det bli ett par plagg och så en del smycken. Är lite osäker vad jag betalade för allt men tror det blev ca 1400 kr, det tycker jag inte är så farligt med tanke på att jag fick 11 plagg och 15 accessoarer/smycken för pengarna. Här nedan ser ni vad jag valde att klicka hem :)
 
 
Det fick bli några toppar, shorts och klänningar. En läcker "mask", guldfärgade näsringar, kedjehalsband och kedjearmband. Nagel"klistermärken", örhängen och ringar. Lite av allt möjligt med andra ord :D
 
Något av det jag köpt som faller er i smaken?



Kommentarer

Har beställt hem en maxi cardigan i svart av samma, dölängtar efter den!

Näsringarna, den vita nättröjan och leopardtoppen var asgrymma :O <3

Den svarta klänningen och kavajen är såå snygga!!!

Svar: Kul att du gillar klänningen, jag tycker den är riktigt snygg! Kavajen har jag dock inte köpt, utan det är linnet med paljetter :)
Jennilie

Leopard-toppen!!

» Erika

Klänningen uppe till vänster var så himla snygg!

de vita shortsen var riktigt nice, har du lust att länka? :)


Kom ihåg






Trackback