Rauwr

Wedge sneakers//Ebay.com   Kjol//Trendsales.se   Skjorta//Ebay.com   Hårband//Ebay.com   Örhängen//Ebay.com   Armband//Ebay.com   Guldkedja//Studentpresent   Halsband//Ebay.com
 
Haha oj då, ser precis att nästan allt jag hade på mig igår kommer från ebay :D Även idag har mitt redigeringsprogram vägrat samarbeta med mig, så tillslut gav jag upp!! Jag brukar ju ha två bilder bredvid varandra så inte alla bilder blir så stora och inlägget så långt, men det är det som krånglar så nu fick det bli ett långt inlägg. Nu ska jag och bröderna se Iron man 2. Iron man filmerna är bland de bästa filmer jag sett, åh vad gärna jag vill se trean som har premiär om några dagar :)



Kommentarer

super snyggt. bleb lite sant trope känsla med den gula vägen o den turkosa dörren..super snyggt

Svar: Ja faktiskt, nu när du säger det så :)
Jennilie

» Anita

Såå fint ställe att fota på!

Svar: Tack så jätte mycket =)
Jennilie

Snyggt! :)

Svar: Tack :D
Jennilie

riktigt snyggt! gillar din skjorta :)

Wow!! Hotness overload! Älskar dina ögon.


Kom ihåg






Trackback