DÖsnygga skor!!

Alltså ÅHH!!!! Se så snygga platåskor jag hittade på Scorett's hemsida! Jag dör. Ni måste nästan hålla med om att de skriker Jennilie?! De är ju verkligen i min smak. Tur för mig att jag ganska snart fyller år, de hamnar definitivt på min önskelista. Har dock lite svårt att bestämma vilka jag gillar mest.. Jag har ju redan två par rosa/vita platåskor, och ett par svarta/leopard, men inga av de jag har ser ju ut eller påminner speciellt mycket om dessa! Nä, jag gillar dem banne mig lika mycket så jag önskar mig båda två :D Här hittar ni de rosa och här de leopardmönstrade.
 



Kommentarer

Åh, fyfan vilka snygga skor! Har egentligen inte råd, men om jag skulle se de rosa i en butik hade det lätt blivit ett impulsköp .. Sjukt snygga!

Svar: Ja visst är de snygga!! Jag får typ köpabstinens, haha :D
Jennilie

Dem är duktigt snygga och precis lika bekväma, dock håller dem inte :( Köpte hem ett par och redan efter första användningen släppte nitningen till skosnörena

Svar: Ja det är sååå himla snygga, det var kärlek vid första ögonkastet :) Hmm, trist att höra.. Men jag önskar mig dem ändå, får hoppas att de håller för mig. Kram!
Jennilie

» emma

oooh wow! men det blir inte klumpigt med såna skor?


Kom ihåg






Trackback