Boyfriendjeans

Om det är något jag tycker är grymt snyggt och samtidigt bekvämt så är det jeans i boyfriendmodell, alltså jeans som inte sitter tajta. Själv äger jag två par men jag är väldigt sugen på att köpa ett till par, eller kanske två ;) Jag har surfat runt på ett gäng olika sidor i jakt efter den jeansmodellen, och nedan ser ni några par som jag gillar. Mina favoriter är de två i mitten på nedre raden, de ljusa och de som är väldigt trashade. Jag funderar starkt på att beställa de trashade för de är ju konstigt nog inte alls så dyra :)
 
Gillar ni något av paren nedan? Och vad tycker ni om boyfriendjeans?
 
 
Här ser ni de två paren som jag äger, ett par mörk/klarblå och ett par lite ljusare, gillar båda riktigt mycket!
 
 
Annars då.. I helgen har jag verkligen att göra, jag har nämligen hela 300 kommentarer att svara på. Det kommer ta sin lilla tid, haha :) Sedan ska jag även se till att göra klart mitt inlägg om studentoutfits, förhoppningsvis kommer det upp ikväll men det kan bli imorgon, det tog mycket längre tid att göra än jag trodde. Jag hoppas ni får en fin start på helgen, puss o kram!



Kommentarer
» Anita

Jag har den från Gina Tricot,den mellanblå til 499 jättenöjd med den!


Kom ihåg






Trackback