You don't want to mess with me!

Hejsan. Ikväl blir det en riktig tv-kväll här hemma, just nu är det Masterchef Australia, sedan Kockarnas kamp och så avslutar vi med Hela Sverige bakar. Bara matprogram haha. Men jag älskar sånt, ser verkligen fram emot premiäravsnittet av Hela Sverige bakar, de ser ut att vara så jäkla duktiga på göra fina tårtor osv. Idag inviger jag dessa coola skor fulla med nitar, ingen bråkar med mig idag ;) Fick flera positiva kommentarer idag nere på stan, sånt är ju alltid kul.
 
Skor//Ebay
Silverjeans//H&M
Linne//Ebay
Skinnjacka//Loppis
Solglasögon//Ebay
Örhängen//Ebay



Kommentarer

Coola bilder!!! :)

hela sverige bakar skulle jag varit med i men jag tacka nej..de ringde mig 3 g..men palla ej pga min panikångest plus skulle ej kunna vara i stockholm i flera veckor...men ska bli super kul att följa programet...jag kommer sitta bänkad idag kl 21

» emma

guuuud vad du är snygg!!!! :) älskar skorna!

Hela Sverige bakar blev nog mitt nya favoritprogram igår, haha.. Allt såg så gott ut :) Kram

Super snyggt!
Är örhängen som töjar, alltså tjockare längst in, ser så ut? :)


Kom ihåg






Trackback