Unika platåskor med nitar säljes!



Mitt hjärta stannade lite när jag fann dessa snyggingar på ebay så jag gjorde snabbt en beställning och väntade sedan spänt på att de skulle komma. När de väl kom och jag provade dem stannade mitt hjärta igen när jag upptäckte att de var snäppet för små. Jag funderade på att behålla dem ändå men insåg att jag vill kunna ha dem en hel dag utan att fötterna blir bedövade så jag har nu valt att sälja dem så jag kan beställa en större storlek till mig själv.
 
De är egentligen i storlek 38 men de är små i storleken så jag skulle snarare säga att de är 37or, innermåttet är ca 23,7 cm. Platån baktill är 8cm och framtill 6cm. De är helsvarta i ett lackliknande material och fulla med silvriga nitar. Jag säljer dem för 349 kr vilket är billigare än vad jag köpte dem för. HÄR kommer ni till annonsen där ni kan se fler bilder och få mer information.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback