Sweaters


Jag skrev ju tidigare att jag var på jakt efter någon skön och mysig tröja så här i höst och till vinter så nu har jag sökt runt lite och hittat ett helt gäng som jag gillar. Mina favoriter är de gråa (jag som ville ha färg, haha) men jag älskar modellerna på dem och om jag inte minns galet så tror jag att den från H&M faktiskt fanns i färg också. Jag har fått nån grej för v-ringning, tycker det är så snyggt, speciellt när ringningen är ganska djup så en snygg bh kan skymta fram (tänk er min nit-bh eller den med paljetter). Vill skaffa nåt linne eller t-shirt med v-ringning också att ha som basplagg. Finns det förresten linnen med v-ringning? Det kanske inte gör det..



Kommentarer

Mys <3

» Julia

Vet inte om det finns några linnen med v-rigning men New Body ha super bekväma tshirts med v-rigning.


Kom ihåg






Trackback