Sjukgymnastik och smink

En bild som mamma har redigerat.
 
Hejsan! Har precis gjort mig klar för dagen (klev upp ganska sent, vid 12) och sitter just nu och ser lite på tv. Men snart måste jag bege mig in på sjukhuset för sjukgymnastik och i samma veva hade jag tänkt hämta ut ett paket som väntar på mig och köpte lite nytt smink. Jag avskyr att hata smink, tycker det är så tråkigt och jag vill inte lägga pengar på det! Men å andra sidan skulle jag inte klara mig utan det så det är väl bara att bita i det sura äpplet. När jag ändå är i stan ska jag även in på second hand butiken och se om de fått in något nytt. Nä nu ska jag gå och borsta tänderna och så, vi hörs sen igen. Kram!



Kommentarer

ser nästan ut som du har vingar...så fint

Vilken magisk bild! :)

» Sarah

Åå vilken fin redigering!

coo bild!


Kom ihåg






Trackback