Red hotties och nu åker jag till akuten!

 
Inatt hade jag som vanligt svårt att somna pga av värk så jag satt och kollade runt på ebay där jag fann dessa snyggingar! De kostade bara 120 kr inklusive frakt så jag var bara tvungen att köpa dem, de är ju dösnygga och priset kan man ju inte direkt klaga på! Tror de blir grymma nu i höst då vinrött och rött i huvud taget är en riktigt snygg och trendig färg.
 
Annars då.. Jag och mamma ska alldeles strax åka till Ystad till lasarettet/akuten. Den här outhärdliga värken i ryggen och nervsmärtorna i benet ger inte med sig så jag vill bli undersökt av en ortoped. Inte för att jag direkt tror att någon kan hjälpa mig men jag hoppas jag får bli positivt överrraskad. Nu ska jag upp och borsta tänderna och sedan åka. Kram! Och just de.. Har tidsinställt ett långt inlägg till er om second hand som dyker upp lite senare under dagen.



Kommentarer

Men vrf hittar du alltid det billigaste haha???? Jag har hittat dessa flera gånger men kostat runt 300 då, länka??

» emma

hoppas du mår bättre snart! och guuuud vad snygga skor!!! var frakten inräknad i priset?

» ERIKA

WOW, galet snygga!!


Kom ihåg






Trackback