Ljuvligt rosa tröja


Om det är något jag måste införskaffa nu i höst och till vintern så är det ett gäng snygga men främst mysiga tröjor. Jag tycker den ovan är som tagen ur en dröm, den ser ut som ett rosa fluffigt moln, eller som rosa sockervadd. Jag har fortfarande inte lessnat på pasteller och än om många börjar bära mörkare och dovare toner/färger nu när hösten är här så tycker jag ändå att man ibland kan ljusa upp tillvaron med ljusa eller färgstarka nyanser. Jag skulle vilja bära tröjan här ovan med mina ljusrosa jeans (ungefär som på bilden) tillsammans med mina vita wedge sneakers. Och så toppa det med ett par maffiga örhängen eller kanske ett halsband i en storlek större. Kan verkligen se det framför mig. Tror banne mig jag måste surfa runt lite och se vad jag hittar för olika tröjor, kanske fixar ett kollage till er med mina favoriter. Vad sägs om det?!



Kommentarer

prövade lite olika stickade tröjor på H&M i veckan(dock fanns inte denna) MEN dom var så himla "stickiga" så skulle rekommendera att pröva H&Ms tröjor innan du slår till, kunde knappt ha på mig dom en minut haha!


Kom ihåg






Trackback