Lite tröstshopping

 
Allt kommer från ebay.com och priserna är på ett ungefär och med frakt inräknad.
 
Nu när jag har varit så himla dålig i ryggen har jag unnat mig lite nätshopping (som om jag aldrig gör det annars, haha). Jag var ju på jakt efter någon eller några mysiga tröjor och hittade en del hos budgetkedjorna. Är dock ganska snål, skulle nog inte lägga 300 kr på en tröja som jag bara gillar, då måste jag verkligen älska den. Så istället sökte jag lite på ebay och fann några där som jag gillade och för en mindre peng. Ville absolut ha en ljusrosa så det fick det bli, men även en mossgrön. Tycker den gröna ser super mysig och snygg ut, den vill jag matcha med guld smycken eller kanske mina byxor som är guldfärgade. Det fick även bli lite smycken, mest örhängen men även ett korsarmband i svart och såna där hårsnoddar i alla färger förutom blå. Jag älskar verkligen örhängena, speciellt för att de är snäppet större i storlek och kommer verkligen synas. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg de som jag har köpt två par av fast i olika färger, tänk de rosa till den ljusrosa tröjan, åhh så fint!! Köpte även ett set med hela 88 olika ögonskuggor. Jag använder inte ögonskugga så ofta men det kanske blir roligare nu när jag kommer ha flera olika färger och nyanser att välja bland. Nu är det bara att vänta på att allt ska landa i brevlådan..



Kommentarer
» ida

ååh,har du kvar länken till den gröna tröjan?

» Em

Underbara grejer du har spanat in.
hoppas ryggen blir bättre, kram.


Kom ihåg






Trackback