Lite tradera shopping

Bilderna är lånade från säljarna på tradera, därav den dåliga kvalitén. Allt kommer från tradera.se och priserna är inkl. frakt.
 
Jahapp och så var det höst på riktigt *gråter inombords*. Jag ska verkligen inte bo här i Sverige, jag hör hemma i ett land där det är 20 grader varmt på vintern. Inte nog med att jag hatar snö, kyla och blåst så blir jag så mycket sämre i ryggen när det är kallt. Men i vinter (och nu i höst såklart) vill jag hålla mig varm med snygga tajta jeans i olika färger och modeller. Jag har ganska många par byxor men jag har inte så många par jeans så jag har sökt lite på tradera så nu ligger 18 par byxor i min minneslista som jag ska hålla lite koll på. Ovan ser ni två par byxor och ett par skor som jag redan har vunnit. Tycker det är så mycket bättre att köpa kanske tre-fyra par byxor på tradera istället för ett par i butik. Jag hoppas bara att de passar och att jag väljer rätt storlek, men jag brukar ju ha xs så då tror jag att stl 26 borde passa, har ju lite bredare höfter. Jag är i alla fall riktigt nöjd och älskar de militärgröna brallorna :)
 
Kom ihåg att vara med i min tävling där priset är en snygg klo-ring och 100 st nitar! KLICK!!



Kommentarer
» emma

fyna fynd, speciellt skorna!! :D
sv. men ja! köp brallorna, sjukt snygga och bekväma! dock borde de ha varit liiiiite högre i midjan så hade de varit perfekta hihi! :D jäklar du har fyndat och sen sålt till skitbra priser! det är bra gjort!! :D fast jag tror mycket handlar om taktik och tur oxå när det gäller vissa saker.. tex att hålla koll när de är populära och sånt ^^ och sen tur att folk just hittar din annons ^^


Kom ihåg






Trackback