Golden

Tjenare! Idag var jag för första gången på flera veckor uppe i tid, klev upp redan vid åtta! Anledningen var för att jag, mamma och brorsan Kevin skulle vara på plats i stan ett tag innan 10 och börja köa utanför Expert. De flesta vet väl vid det här laget att de har gått i konkurs och idag började utförsäljningen, i alla fall här i Simrishamn. Vi hade tur och kom tvåa i kön för efter ett tag var det fullt med folk och de släppte bara in 15 peroner åt gången. Jag hade tänkt spana in en ny tv till mitt rum och hittade en 32" som fick följa med mig hem, är helnöjd! Brorsan köpte också en tv, dock större än min sedan fick vi med oss lite andra grejer som t.ex ett nytt objektiv och ett proffsstativ till kameran. Vi shoppade med andra ord loss, haha. Nä men det var sådant som vi ändå hade tänkt köpa så vi passade på när det var rea helt enkelt.
 
Mamma tog som snabbast ett par bilder på mig innan vi åkte hem, det blåste dock som tusan och jag hade solen i ögonen så jag knappt kunde hålla dem uppe, men bilderna blev väl ändå ok.
 
Buffaloskor//Tradera
Guldjeans//H&M
Tröja//H&M
Baseballjacka//Loppis
Hatt//H&M
Halsband//H&M



Kommentarer
» Signe

Hej! Jag är jättesugen att köpa en 32tums nu under deras rea, vad betalade du för din? :) Kan vara bra att veta på ett ungefär! stor kram!

» Karin

Grymt snygga skor!:D Hur hög är platån?

Svar: Tack så jätte mycket!! :D Oj.. Jag har inte mätt platån men kanske 12 cm? Något sådant skulle jag tro.
Jennilie

» DIYS

snyggt! :D men jag gillade inte skorna... :P

» Aaron

We've had high winds for like a week straight, they call them 'hold on to your hat' days, haha. For the new t.v. and all, did I read about a new deal called like "HBO Nordic", for y'all with movies and such? Gonna whip up any tasty baked desserts this weekend Jen?

Svar: Okey, I hate it when it's windy, and it's windy here almost all the time.. Nope I have'nt done anything this weekend. My back has been in really bad shape so I'm probably going to the hospital tomorrow..
Jennilie


Kom ihåg






Trackback