Funderar på ett par nya wedge sneakers, men vilka..?


Bilder härifrån.
 
Jag har redan två par så kallade wedge sneakers, ett par helvita och ett par helsvarta. Mina svarta är i samma modell som de ovan och de är jäkligt snygga och bekväma. Men nu har jag funnit dessa och är så sugen på att beställa ett par då de är ganska billiga (inte från samma säljare som jag lånat bilderna från), men frågan är vilka? Vilka tycker ni är snyggast och skulle passa mig bäst?

I övrigt då.. Hade egentligen tänkt duscha och fixa mig idag för att fota en outfit men det gick inte så bra.. La mig redan vid kl 22 igår men hade sån ångest att det tog ett bra tag att somna. Men sedan fick jag så ont i ryggen att jag knappt sovit en blund i natt, känns som jag har sovit max två timmar, jag som egentligen behöver ca 10 timmars sömn. Så jag är knäckt just nu, orkade nästan inte gå ner för trappen för att benen var så svaga plus att jag fortfarande har så ont. Jag ska egentligen och träna om två timmar men får se hur det blir med det, mår jag som nu måste jag avboka för då kommer jag ändå inte kunna träna. Nu ska jag få i mig lite käk och sedan lägga mig och vila. Puss o kram.



Kommentarer
» Carro

Jag tycker de blå, röda, vita och svarta. :)
De var riktigt snygga. :D

» emma

de blåa!! skitjävla snygga :D


Kom ihåg






Trackback