Day & Night



Det här är ett kocept jag har sett på någon blogg och jag tycker det är rätt kul så jag tänkte prova på det. Jag valde att styla skinnbyxan på två vis, en slappare outfit för vardagen och en lite mer uppklädd för kvällen.
 
Day: På dagen tycker jag man snyggast bär skinnbyxorna tillsammans med plagg som ger ett avslappnat intryck så som sneakers och en enkel tröja. Sedan kan du göra det hela lite roligare genom att addera accessoarer som skärp, hatt och en jacka.
 
Night: När det vankas festligheter eller kanske middag byter man till ett par skyhöga klackar och en transparent topp. Under toppen bär du en snygg paljett-. eller nitbh. Sätt upp håret eller ha allt hår på en sida (som på bilden ovan) och addera accessoarer som cuffs och örhängen. Och med ett färggrant läppstift på läpparna är du redo för att rocka skinnbyxorna!
 
Wedge sneakers//Ebay
Skinnbyxor//Second hand (kommer egentligen från Sisters)
Tröja//Loppis
Kappa//Nelly.com
Skärp//Loppis
Hatt//H&M
 
Klackar//Nelly.com
Skinnbyxor//Second hand (kommer egentligen från Sisters)
Topp//Gina tricot
Paljettbh//Ebay
Örhängen//H&M
Cuffs//Ebay



Kommentarer

Jättecool klädstil du har! Älskar verkligen dagsoutfiten, så stilrent och snyggt!!!
Är också nybliven skånebo :) !


Kom ihåg






Trackback