Buffalo Tower

Ni vet ju att jag väldigt länge har letat efter ett par buffalo towers?! Jag har kollat på tradera, blocket, etsy, ebay.com och tyska ebay med jämna mellanrum men aldrig hittat några som passat min krav. Men igår gick jag in på tradera och såg att det låg ute ett par, de var svarta och platåns höjd var som jag ville och jag hade dessutom tur att de var i min storlek. Jag tvekade ett bra tag då de ändå gick på ca 1500 kr vilket för mig är en förmögenhet med tanke på hur billigt jag än van vid att shoppa. Men jag har nyligen fått reda på en rolig grej (får inte berätta om det förrän om ca 2 månader) så jag kände att jag en gång fick unna mig något som jag verkligen ville ha än om de var rätt dyra. Åhh så spänd jag är, det här kommer bli toppen!
 
Bildkällor; 1, 2, 3



Kommentarer
» Bunny

Åh vad roligt! Är också på jakt efter ett par, men ja, det är svårt att hitta dom som ser ut preciiiis så som man vill ha dom, haha!

känns så lustigt att se dessa igen..då jag gick i gymnasiet var buffalo skor super poppis och alla gick runder med dessa..då kosta de ca 300 kr...


Kom ihåg






Trackback