Bad day(s)

Hej. Hade gentligen tänkt fota en outfit till er idag men jag fick för ont för det, så tyvärr. De senaste dagarna har verkligen varit hemska.. Jag har haft sån fruktansvärd värk i ryggen, tillslut gör det så ont att jag får panik för jag vet inte vart jag ska ta vägen eller hur jag ska få ner smärtan. En fryst ärtpåse är min bästa vän i såna lägen.. I början är det mest bara kallt men när jag legat ett tag på den (brukar ligga på påsen så den verkligen kyler ner ryggen) börjar den äntligen bedöva lite. Men det är sjukt jobbigt ändå. Jag tror inte på gud och jag tror inte direkt att man blir straffad om man gjort något dåligt, men såna här gånger kan jag inte låta bli att undra vad jag har gjort för att förtjäna det här. Och som pricken över i så har mitt vänsterben börjat jävlas med mig igen (troligen en nerv i ryggen som ligger i kläm så jag får nervsmärtor i vänster lår). Nu känner jag av det varje gång jag går och så har det inte varit på länge, så jag hoppas hoppas hoppas att det bara är en tillfällighet och att det försvinner snart. Nä hörrni, nu ska jag sluta klaga och gå och sova. Ville mest bara förklara varför det kanske blir lite segt med uppdatering just nu. Hoppas ni har en trevligare helg än vad jag har, kram!
 

Gammal bild.



Kommentarer
» Julia

Sänder cyberkramar till dig! <3

» Aaron

sending healing kisses to you

Härlig bild & snygg outfit! Hoppas du kryar på dig

Så tråkigt att höra att du har så ont :( Usch! Önskar verkligen att ingen behövde ha ont.. Hoppas det blir bättre <3

sv; Hihi okej :) Mössor är alltid bra!
Kram!

» Sara

stora styrkekramar till dig, du är så stark!! <3


Kom ihåg






Trackback