Två par nya örhängen

Örhängen från ebay.
 
Här har ni två par av mina nyaste örhängen. De mindre fick jag hem för några veckor sedan och de gillar jag verkligen. De är små men ändå lite roligare än t.ex ett par vanliga ringar. Och de stora är jag förälskad i! De är så jäkla snygga, tyvärr inte lika snygga på bild dock. Jag kommer bära dem med antingen uppsatt hår så de verkligen syns, annas med håret bakom örat på ena sidan så det syns men på ett mer diskret sätt. Men de är i vilket fall som helst värda att synas! :)



Kommentarer
» Anita

Snygga!

Förstår att du föll för dom stora! Helt underbara :)

sv1; Nej det är inte skoj! Gör ju ont så länge ju! :(

sv2; Supersnygga! :)
Okej :/ Det kanske kommer gå lite upp och ner? Både med smärtan och tröttheten tänkte jag.

sv3; Klart jag håller med! :) Ja det är verkligen nåt otroligt viktigt! Eller hur, det borde tas upp mer ofta, helt klart.
Har lagt upp din text nu (med länk), men det kommer inte upp förrän imorgon :) Så du kan ju kika in då om du vill :)
Ja men precis! Vi måste sprida detta! Kram <3

» ida

Shit, du måste ha hur mycket kläder och smycken som helst! Skulle vara jätte kul om du kunde ta kort på din garderob samt vart du har dina smycken osv:)

Svar: Eh jaaaao, jag har en hel del kläder och smycken ;) Har visat förut hur jag förvarar grejerna. Men när jag fått mitt nya ställ för örhängen så ska jag försöka komma ihåg och fota hur jag förvarar mina smycken och visa mina garderober :) Kram!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback