Some new things

Byxor//Bik bok, 49 kr     Skor//Bik bok, 99 kr     Hatt//H&M, 99 kr
 
Hejsan. Igår var jag som sagt i Kristianstad på deras smärtklinik för att träffa en ny läkare. Tyvärr finns det inget de kan hjälpa mig med just nu, det dom kunde hjälpa mig med var nervsmärtorna i vänster ben men jag känner att det är ryggen som är det värsta just nu. Men om det blir värre i benet så är det bra att veta att det finns någonstans att vända sig där jag kan få hjälp.
 
Efter besöket som tog nästan två timmar valde jag och mamma att åka in till stan en sväng. Där var vi i några få timmar innan vi begav oss hem igen. Sist jag klarade av att gå på stan i nån timme var ca 4 månader sedan så det är ett tag sedan. Skönt att nya medicinerna och ökningen ger bra smärtlindring i ryggen. Det är dock väldigt jobbigt att ständigt vara så sjukt trött, jag sover just nu ca 13-17 timmar per dygn men är ändå så trött när jag är vaken. Men men, enligt mig är det ändå bättre än att ha olidligt ont hela tiden som det var innan. Men tillbaka till stan.. Jag hittade lite smått och gott, bland annat det ni ser här ovan. Är glad att jag hittade hatten, har nämligen spanat in den på hemsidan men inte velat betala frakten, tror den blir grym tillsammans med mina grå Rubber Duck skor. Jag fick även med mig ett snyggt linne hem från Bik bok's rea men det har jag på mig så det fick inte vara med på bild. Köpte även en födelsedagspresent till brorsan som fyller 20 år på fredag :)
 
Hade tänkt fota en outfit till er idag, har klätt mig och så men så åkte jag på sjukan för att ta allergisprutor. Av sprutorna brukar man bli väldigt trött och så plus hur trött jag är utan sprutorna så jag orkar inte. Förlåt men jag orkar inte ta ett steg utanför dörren, orkar knappt skriva det här för att det är jobbigt att flytta fingrarna och hålla ögonen öppna. Så det får bli en annan dag :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback