Red leaves on the trees.

 Klackar//Tradera
Byxor//Bik bok
Örhängen//Ebay
Armband//Ebay
Tröja//Ebay
Hatt//H&M
 
 Och så sov jag bort ännu en dag.. Vaknade klockan 15.00 av att väckarklockan ringde, om det inte vore för att jag kände att jag ville ta outfitbilder innan det mörknade ute så hade jag enkelt kunnat sova några timmar till. Men jag valde som sagt att fota en outfit och bilderna ser ni här ovan. Hur fin är inte omgivningen, och lövens färger?! Älskar kontrasten mellan min outfit, omgivningen och ljuset. Tycker bilderna blev grymma fraktiskt och främst då på grund av den vackra platsen vi fotade på! Nä nu börjar Solsidan igen, vi hörs. Kram :)



Kommentarer

riktigt snygg outfit!! :)

Svar: Tack så jätte mycket :D
Jennilie

» Elin

snygg outfit:)

» Linda

Så himla snyggt+fina bilder (:
Kramar (:

fint!


Kom ihåg






Trackback