Purple fur

Måste säga att den där duschen jag tog tidigare idag gjorde underverk, snacka om att känna sig fräschare. Eftersom jag klev upp ovanligt tidigt idag (ca 6 timmar tidigare, haha) så är jag just nu hur trött som helst. Vi ska käka middag nu och jag får väl se efter det hur länge jag orkar hålla mig vaken :) Ville visa er hur jag har sett ut idag, pälsen fick dock åka av efter att vi tagit bilderna då det blev för varmt.
 
Buffalos//Tradera.se
Jeans//Trendsales.se
Tröja//Loppis
Fuskpäls//Tradera.se
Hatt//H&M
Nagelsmycken//Ebay



Kommentarer

läckra färger ihop

» Erica

Åh, vad härligt att se dig vara igång igen! Har saknat dina outfits :) Skitsnygga färger ihop, jag inser att jag är alldeles för feg när det gäller att kombinera färger...! Känner också att jag MÅSTE ha ett par mörkröda byxor i höst...

Svar: Ja men då ska du veta hur skönt jag tycker det är, det känns så fantastiskt bra att vara tillbaka :D Jag tycker det är skitkul att mixa färger så prova dig fram du, och du behöver ju inte välja de mest färgstarka färgerna om du känner dig lite feg :) Kram!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback