Lite allt möjligt..

Hej igen. Det har bara gått någon dag sedan jag bloggade sist men det känns som det var kanske två veckor sedan sist.. Det beror kanske på att jag inte visat någon outfit på ett tag?! Ville i alla fall uppdatera er om hur det är just nu. Tyvärr blir det inte bättre, snarare sämre. Det har varit ett par helvetes veckor nu men speciellt den sista veckan. Värken i ryggen blir outhärdlig och nervsmärtorna gör att jag bara vill såga av mitt ben (har "bara" nervsmärtor i vänstra benet)! Men idag hade vi (mamma var med) ett möte med min läkare och en kvinna från försäkringskassan. Jag har nu bytt några av mina mediciner så jag äter inte längre oxynorm och oxycontin. Ska succesivt öka de nya medicinerna och känna mig fram hur stor dos jag behöver. Tog medicinen för snart en och en halv timme sedan men känner tyvärr ingen effekt då jag fortfarande ligger här i soffan och "gungar" fram och tillbaka pga värken. Men förhoppningsvis hittar vi en bra dos som kan smärtlindra mig någorlunda, det är allt jag begär just nu.
 
Jag vet att det de senaste veckorna har blivit mycket tjat om min rygg, värken osv men jag tror inte riktigt att ni förstår hur mycket det påverkar mig och min familj, och bloggen såklart. I nuläget kan jag inte ens duscha för att jag då måste stå eller sitta vilket jag får för ont av och jag äter alla mina måltider liggandes i soffan medan familjen sitter och äter vid matbordet. Jag orkar/klarar heller inte av att sminka mig, fixa håret och stå framför en kamera vilket är anldeningen till att jag inte fotar outfits i nuläget. Jag vill vill vill så gärna men orkar helt enkelt inte med det. Men ni får hålla tummarna med mig att nya medicinerna kommer ge mig bra smärtlindring så jag kan börja fota outfits igen men kanske främst ta en dusch, haha.
 
Imorgon hade jag tänkte visa lite grejer jag fått hem under de senaste dagarna, bl.a ett par snygga platåskor.
Och så vill jag avsluta inlägget med att säga GRATTIS till Elinor som är vinnaren av klo-ringen och nitarna.



Kommentarer
» Elin

Tycker det bra att du skirver om vad som händer i ditt liv, hoppas det gör mindre ont snart!

Hej. Hoppas att din rygg blir bättre snart. Och håller med ovanstående, tycker det är jätte bra att vi får följa hur du har det :)
Tack så jätte mycket för vinsten, hur gör vi härifrån?
Ha det bra och krya på dig.
Kram Elinor.

Svar: Kolla din mejl som du angav i tävlingen :)
Jennilie

Usch och fy! Men det är bra tycker jag, att du skriver om det :)
Hoppas du blir bättre nu! Kram

<3

» Diana

Ush, låter riktigt jobbigt! Hoppas verkligen att du slipper det onda snart! Din blogg är verkligen inspirerande iaf <3

» Erica

Hej!
Känner bara att jag behöver skriva en liten kommentar. Det är tråkigt att höra att du mår så dåligt, och även om det inte går att föreställa sig hur du har det så lider jag verkligen med dig. Jag förstår att du har svårt att orka blogga och ännu mindre fota outfits, och jag vill bara att du ska veta att i alla fall jag och förmodligen många läsare med mig, finns kvar ändå och uppskattar verkligen att du uppdaterar då och då och låter oss veta hur du mår. Jag tycker du verkar vara en otroligt stark tjej och jag hoppas allt blir bättre för dig snart.
Stor kram till dig!

Svar: Hej Erica!Vad snäll och gó du är! Vet inte vad jag ska säga men tusen tusen tack. Många kramar :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback