In love with hats

Bildkälla; http://miuccia.freshnet.se
 
När jag har utsläppt hår klarar jag inte av att gå utan att ha något på huvudet, oftast blir det en hatt men ibland en mössa eller ett hårband, om jag inte har håret i en speciell frisyr då. Jag vet inte varför men jag tycker att håret ser så platt ut uppe på huvudet och så blir det så stort nertill där alla lockar ligger. Jag har provat att tupera och så men nja, tycker ändå inte det ser bra ut. Ibland tar jag på mig en outfit och kollar mig i spegeln och tycker det är snyggt men att något fattas, då tar jag på mig en hatt och BANG, då blir det tusen gånger snyggare. Jag tycker i princip att alla outfits blir snyggare med en hatt till.
 
Jag har ett gäng hattar men min favorit som jag använder mest kommer från H&M. Sedan har jag en hatt i perfekt modell men tyvärr i fel färg. Eller fel färg, färgen är i en jättre snygg petrol färg men den går ju inte att matcha till så mycket därför skulle jag vilja ha en i svart också. Hatten som jag pratar om är i samma modell som på bilderna ovan, den har en bredare kant än hatten som jag alltid använder. För några dagar sedan hade jag turen att hitta en hatt i den perfekta modellen och i svart på trendsales.se så jag klickade hem den på en gång! Förhoppningsvis hittar den hit i veckan och förhoppningsvis är den lika snygg som jag hoppas på.
 
Måste bara avsluta med att jag älskar bilderna här ovan! Tjejen är snygg och outfiten.. MUMS! Den är skitsnygg, älskar fuskpälsen och hatten (såklart).



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback