I die!

Bilder lånade från ebay.com
 
Okej, var ska jag börja... Här ovan ser ni min senaste shopping! JA, allt det här är på väg hem till mig :D Jag gick in på ebay för att kika på lite skor och så kom jag över dessa tre paren för ett pangpris, det gick bara inte att motstå! De två "utan" klack lär jag knappast kunna gå i men de är ju så balla och lär göra sig grymma på bild och som en snygg detalj i mitt rum. De andra grejerna är sådant som har legat i min watch list. Det blev en svart snygg fuskpäls, en likadan mössa som min neongula fast nu fick det bli en i neonrosa, och så en svart hängmössa. Kan ni gissa vad jag betalade för allt här ovan inklusive frakt?? Ca 620 kr!! För allt!!! Snacka om att jag är en nöjd tjej just nu. Men hur ska jag orka vänta i flera veckor på att de ska komma?! Men det är väl som man brukar säga, den som väntar på något gott...
 
Vad tycker ni förresten om min senaste shopping? Något som faller er i smaken eller tycker ni att grejerna är gräsliga?! :)



Kommentarer
» Anita

Gillar, även skorna som säkert är svåra att gå men dom blir nog jättesnygga som prydnad!!

Skorna till höger var döläckra!
Mitten, njae, lite för utspyrslat för min smak, hade det bara varit på ankelremmen hade jag velat ha dem på momangen :D
Dem är faktiskt inte så svåra att gå i. Nästan lättare än med klack när man vant sig :)

ha ha ha ser att du e lika inlove i skor emd nitar som mig..jag fick hem mina röda med nitar på hällarna för nån dag sen..har en gjort en liten önske map med med nitskor jag e sugen på ha hah a (i love ebay)

DÖR VAD SNYGGA SKOR!!!!

Svar: Tack så mycket och jag kan inte mer än hålla med. Jag är kär i alla tre paren, längtar så in i norden tills de kommer :D
Jennilie

» emma

oj herregud vilka kap!!!! skitsnygga grejer! :)

läckra skor!:D

sv: tack såå mycket, vad gulligt sagt!:)

» Julia

Galet coola skor! :)

Vad brukar du få betala i tull när du beställer skor? :)

Dööör för skorna :D du borde börja tips om olika skor, kläder och annat från ebay och länka :D

Superawesome!!


Kom ihåg






Trackback