Hej då Therese!

En bild som mamma tog på mig och Therese igår.
 
Hejsan. Idag strax efter fem på eftermiddagen så hoppade Therese på bussen och påbörjade sin resa tillbaka till Göteborg. Förut när vi har träffats har det alltid varit minst en vecka så det kändes lite konstigt nu när hon åkte hem efter bara tre nätter, tiden har gått så snabbt. Men kul har vi haft och vi är ganska så duktiga på att prata när vi är med varandra, haha. Men vi har som sagt haft det väldigt bra, vi har pratat i jag vet inte hur många timmar, sett på film, ätit glass, haft en photoshoot och sedan sovit gott om nätterna. Vi är båda ganska duktiga på att sova mycket och länge så idag vaknade vi inte förrän kl 14. Vi hade tänkt kliva upp klockan 9 men vi var så trötta då så vi ställde om klockan till 11, sedan 12, 13 och till sist 14 :) Men vad ska jag säga, vi var så förblånat trötta.
 
Nu ska jag se några avsnitt av serier jag missat. Vi hörs, kram!



Kommentarer

älskar oss! fint det blev i svartvitt =)

älskar mindre att det ser ut som om jag bara har ett halvt ögonbryn på alla bilder haha.

åh jag saknar dig redan så mycket! hoppas hoppas vi kan ses snart igen. puss<3

» Linn

Wow, vilken bild!


Kom ihåg






Trackback