Grått och lila

Rubber duck skor//Trendsales.se
Lila jeans//Tradera.se
Tröja//Loppis
Örhängen//Ebay
Klocka//Ebay
Hatt//H&M
 
Hejsan. Och så var det fredag.. Tycker den här dagen har gått hur snabbt som helst! Här ovan ser ni i alla fall hur jag gått omkring idag, jeansen har ni inte sett än men de kommer från tradera och det är de som är så tajta, märks mest när jag ska sätta mig ner haha. Och skorna fick jag hem igår, köpte dem av en tjej på trendsales.se. Ska ju ha dem som vinterskor när jag åker upp till norr vid jul så jag inte förfryser mina fötter i tygskor :) De är så där fulsnygga, min styvpappa tyckte de var riktigt fula men själv gillar jag dem, det är något med dem som gör att jag dras till dem. Så jag är nöjd och det är det viktiga, andras åsikter bryr jag mig inte om.
 
Nu ska jag upp och byta om, ska iväg på middag snart. Vi hörs till helgen, hoppas ni får en fin fredagkväll. Kram.



Kommentarer

Porträtt bilderna på dig med fokus på ditt ansikte; de är så otroligt vackra! Du är så vacker.

Älskar din reebokjacka!!! Så snygg jacka !! Hela du är så fin :D !!


Kom ihåg






Trackback