Amerikanska pannkakor till frukost!


Min frukost.
 
Idag fyller en av mina småbröder hela 20 bast, stort grattis Kevin!! Dagen till ära så fixade jag och mamma en god frukost till honom. Både jag och Kevin är galen i sötsaker så det blev typ mer som en efterrätt än en frukost men äh, personligen tycker jag att godis är som godast på morgonen så :) Vi gjorde amerikanska pannkakor, vi fräste äppelbitar med lite smör och kanel, vi hade bananskivor i en kastull med lite smör och sirap som bananen fick dra åt sig (de blev hur goda som helst!), vi gjorde även en nötkross och till allt det här hade vi vaniljglass, sirap och valnötter. Tror ni det var gott? JA!! Om det inte var för att det är så onyttigt och tar lite tid att göra så skulle jag mer än gärna äta det här till frukost varenda dag :D Nu ska jag se nya avsnittet av TVD, vi hörs sen.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback