White faux fur


Buffalo towers//Tradera.se
Röda byxor//Trendsales.se
Tröja//Loppis
Fuskpäls//Blocket.se
Hatt//Trendsales.se
Väska//Loppis
 
Hej igen. Idag, äntligen fick jag upp en riktig outfit ;D Det jag gillar mest med bloggen förutom era kommentarer är att just posta outfits. Hela processen med att först välja kläder, skor, accessoarer, välja fotoplats och sedan bli fotad. Måste dock säga att jag inte är så himla förtjust i att redigera bilderna, men det ska ju också göras.
 
Om någon/några dagar har jag något himla roligt att berätta för er, vill helst skrika ut det här och nu men nej, måste vänta lite till. Annars händer det inte allt för mycket, eller jag var och hämtade ut ett paket idag och det var en jätte fin kappa. Om vädret tillåter imorgon så ska jag fota den så ni får se hur den ser ut, kan avslöja att den är mörkgrön och har skinndetaljer.
 
Kram!



Kommentarer

sv: jo mannen min kan min blogg adress men tur som var e han aldrig där innne..han e inte ett dugg intresserad av bloggar så där har jag tur ha ha ha

gud va vackert ditt hår är..så snyggt vågigt

» Siri

Snygg outfit! ¨

svar: tack för tipset! :)

Åh jag är så kär i din fluffiga jacka, letar som en tok efter en liknande, men i annan färg. Hoppas hitta en snart!

Svar: Lycka till :) Spanat på ebay?
Jennilie

Svar: Japp! Ebay är jag på dagligen, men handlar helst inom Tyskland. Får se om nåt dyker upp.


Kom ihåg






Trackback