Stripes


Gröna wedge sneakers//Trendsales.se
Brallor//Tradera.se
Hatt//Trendsales.se
Tröja//New Yorker
Kappa//New Yorker
Örhängen//H&M
Vantar//Ebay
 
Så här har jag sett ut idag, och jag måste säga att jag tycker det var grymt snyggt! Jag älskar mina nya gröna pjux tillsammans med dessa magiska örhängen, och till det vinrött. Så snyggt! Här är förövrigt kappan och en av tröjorna jag inhandlade igår, båda kommer från New Yorker. Kappan gick endast på 199 kr(!!!) och tröjan gick loss för 79 kr, inte helt fel måste jag säga. Jag är så förblånat nöjd med kappan, tycker verkligen den är i en perfekt modell, super fint material och dessutom i helt rätt färg.
 
Nu ska jag se nya avsnittet av Gossip girl, har inte hunnit se det än så det ska bli kul :)
Vi hörs, puss o kram!



Kommentarer

och där är dem snygga skorna igen! ooh så snygga dem är! färgen är verkligen perfekt också! vågad, men perfekt ja!! :D

Åh jag älskar skorna, både färgen och modellen! :D
sv. haha tack min privata svenskalärare ;)

Svar: Tack sötis :)
Jennilie

Skitsnyggt! :D

Åh vilka fina bilder!! :)

» Pablo

Vad snyggt!

Härlig tjock fläta :)

Snygg outfit!

Jisses så snyggt!

Snyggt!

» hanna

jätte fin blogg. fina bilder :)

Riktigt snygg outfit :)

» Sofi

Jättefina bilder! :)

jättefin bloggdesign! :)

Jag gillar verkligen din stil, särskilt hatten och kappan är något jag själv skulle kunna springa runt i! :)

Wow, vilken häftig stil du har!

» Emma

Snygg stil, älskar skorna!

äålskar verkligen hur snyggt det där va! jag har letat efter sånna där skor! dom är snyggast i grönt :)

Farligt snyggt!

jätte cool outfit :) fin blogg.

» Ebba

Så snygg outfit!! Älskar dina bilder oxå :)

» Sanna

Helt galet snyggt!!!

Svar: Kommer inte in på din blogg, du kanske har skrivit fel adress? I alla fall, tack så jätte mycket, blir väldigt glad :D
Jennilie

» Sofia

Jättefina bilder! Älskar skorna! :-)

» Bea

Snygg outfit, jättefin blogg också!

Snyggt :)

så fina bilder! :)

» JENNY

Häftig stil, kram! :)

Skorna är så jäkla snygga :)

Svar: Tusen tack och så kul att du gillar mina skor! Personligen älskar jag dem, speciellt färgen :D Tycker det är så kul att ibland har andra färger än svart och vitt på fötterna. Kram
Jennilie

Gud så vackra bilder! :D Grymt häftig stil :P

» Elin

Jättesnygga bilder, allting passade så himla bra ihop :)

Gud vilken skön tjej du verkar vara! Snabb informationen om dig & elvis & marilyn klickar med mig till 100% med. Finns ingen bättre än elvis, varit galet kär i honom sen 10 års åldern, haha.

» Julia

Galet snygga kläder. Kolla gärna in min blogg. Kram. http://laurajulia.blogg.se

Vilken fin outfit!

Gud vad snyggt!!!

www.starnast.blogg.se

Gud så snyggt! :D

grymt snyggt :)

Coolt! :)

Snyggt :D

» Tina

Snygga skor!!

Shiiit vilken cool outfit!!

Superfin blogg! :D Älskar bilderna! :D Kram på dig! ^^

» Siri

Cool outfit och fina bilder! :)

» fanny

riktigt snyggt :)

sååå sjukt snyggt, vad vacker du är

» Laura

Skitsnygg outfit!! :)

» Marta

skit snygg!!!

snyggt:D

» signe

I like this!

» Svea

Fina bilder!
Hoppas du har haft en bra start på december månad! :D
Allt bra med dig?

Snyggt! Fina bilder också :).

» Tilde

Snyggt!

» Lizah

snyggt!:)

vad fin du är! :) snygga skor! :D

» julia

WOW! SKORNA

» Sari

Så snyggt!

hej, kan du tipsa om vart man man köpa snygga kappor ? :)
vill gärna ha en svart med skinn motiv.
finns i Zara, new yorker men jag bor inte i sthlm tyvärr :( och inte i nån shopping stad heller men åker då och då till gävle! :)

» My

Balla skor!

Fin du är!

Wow, vilken cool klädstil du har! As ball! :)

Gud så snyggt! älskar hatten!

Snygg!

Snyggt! Kika gärna in på min blogg!


Kom ihåg






Trackback