Storbloggerskan Tyra Sjöstedt skriver om mig i sin nya bok!

För kanske två månader sedan(?) skrev Tyra på sin blogg att hon ville ge andra bloggare chansen att bli stora genom att skriva om dessa i sin bok. Min mamma och min vän Therese "nominerade" mig och bara någon dag senare fick jag ett mejl från Tyra där hon skrev att jag var en av de tio hon skulle ha med i sin bok "Från blogg till business"! Tror ni jag blev glad eller? Och smickrad. Tyra Sjöstedt vars blogg jag läst i flera år tycker att min blogg är riktigt bra och har potential att bli en stor blogg. Jag fick dock inte skriva om det här på bloggen förrän boken var släppt men det är den ju nu, så äntligen får jag dela den glada nyheten med er :) Hon har valt ut 10 bloggar som hon sedan har skrivit ett par rader om. Hon ger konstruktiv kritik, säger grejer som är bra och grejer som kan förbättras, allt för att vi ska få en chans att få en bättre blogg och fler läsare.
 
Jag förhandsbokade boken från Bokus för några veckor sedan men har fortfarande inte fått den, tror den kommer på måndag. Men jag tycker det är urdåligt för den började säljas i butik i torsdags och de som beställt via cdon fick den i onsdags. Har man förhandsbokat en bok vill man ju inte vara sist med att få hem den! Jag var ju så galet nyfiken att få reda på vilken feedback hon gett mig och min blogg så för nån dag sedan gick jag på bokhandeln och fotade stycket om mig.
 
Här är det hon skrivit;
 
 
Som ni kan läsa så är det enda hon tycker jag kan förbättra min header, men den är ändå på gång att ändras för jag vet att den är super gammal. Jag är så jäkla glad och nöjd :D
 
Bildkälla; Klicka här.
 
Har ni läst Tyras bok eller ska ni göra det? Och ni som läst den, vad tyckte ni?



Kommentarer
» Sara

Jag nominerade också dig, hihi!
Grattis!! :D

Svar: Va, gjorde du?! Så himla kul och vad glad jag blir :D Tusen tack!!! Vore kul att veta lite vad du skrev..?
Jennilie

» Bunny

Först av allt, kul att hon gillar din blogg och att du fick vara med i hennes blogg, det är ju ett stort framsteg för dig och det tycker jag att du verkligen förtjänar! Sen måste jag säga att hon inte skriver speciellt bra. Haha, redan skadad av min utbildning som svensklärare. Men det spelar ju ingen roll så grattis grattis till dig! :)

Och det där med Bokus, tycker dom är jätte dåliga! Har varit med om samma sak själv... plus, att jag lämnade tillbaka en bok en gång, och fick pengarna på utbetalningskort där det kostade att hämta ut pengarna och jag fick bara hälften tillbaka. Så surt av Bokus! :(

Grattis, vad roligt!!

Svar: Tack så jätte mycket :D
Jennilie

» emma

sv. gillar du inte papparkakor?!!!!! det som är så gott!!! :D

Håller helt och hållet med henne du är hur speciell och cool som helst!
Grattis :D
Kramar

Men åh! Jennelie! :') Va roligt! Är så glad för din skull :) Har också läst Tyras blogg länge och när det här inlägget dök upp om att hon ville att man skulle tipsa vet jag att jag tänkte på dig. (Tipsade aldrig, vet inte varför..). Du har i alla fall sjukt stor potential verkligen :) Precis som Tyra tycker! Och det har jag sagt till dig förut! :)
Stor grattis-och-lycka-till-i-fortsättningen kram! :)

Fin blogg! :)
kika gärna tbx om du har lust :)

Svar: Tack! :)
Jennilie

Åhh vad kul, grattis!! :D

Svar: Tack <3
Jennilie

» Aaron

That's awesome sweetie, Congratulations!!

Svar: Thx!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback