STIL

Från http://blogg.se/stil
 

Nämen titta vilken trevlig överraskning jag fick när jag skulle logga in på min blogg! Mitt inlägg med bilderna från min och Therese senaste photoshoot har de uppmärksammat så det ligger på deras förstasida, super kul :)
 
Jag skrev ju att jag troligen skulle bjuda på en outfit idag men tyvärr blir det inte så. Sedan igår har jag varit "barnvakt" åt min yngsta lillebror då mamma och styvpappa har varit borta i två dagar (de kommer hem när som helst). Så jag har inte suttit så mycket vid datorn utan istället har jag varit med honom, han har bakat en kladdkaka och jag fick hjälpa till på ett litet hörn, men det var han som bossade :) Sedan har vi sett på några avsnitt av TVD, sett film och legat och pratat tills klockan visade 03 på natten! Jag ska snart värma upp gröt till oss och efter det blir det film och lördagsgodis.
 
Hoppas ni har en fin lördag kväll, kram!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback