Spikes!



Platåskor med nitar//Ebay
Krage med nitar//Ebay
Armband//Ebay
Byxor//H&M
T-shirt//H&M
Hoodie//Loppis
Kavaj//Loppis

Dessa byxor köpte jag på H&M när jag var i Ystad senast, de var på rea så de gick på endast 75 kr. T-shirten är också ny, även den kommer från H&M, dock herravdelningen. Jag tycker alltid att H&M's herravdelning har snyggare t-shirts än de som finns att hitta på avdelningarna för tjejer/kvinnor. Det beror kanske på vad man är ute efter för t-shirt, men det är min åsikt. Och nitkragen fick jag hem med posten igår, väntar även på att få hem en med guldnitar. Tycker de är riktigt snygga och snacka om enkelt sätt att piffa upp en outfit! Nu ska jag nog ta och se nya avsnitt av lite serier jag följer, det är aldrig fel :) Puss och kram!
 
Åh, förresten, måste bara berätta en sak!! Igår fick en av pappas katter kattungar, två småttingar överlevde. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att åka till honom nu! Jag älskar verkligen hans katter (och pappa med såklart) och det är så mysigt att vara där. Och tänk nu när jag åker dit om ca en månad så har han två små kattungar också, jag kommer nog bli förälskad på en gång. Tyvärr så är både jag och ena brorsan allergisk mot katter så vi kan inte ha någon här hos mamma, men hos pappa går det bra så länge vi tar medicin. Jag ska väl egentligen inte hålla på och mysa med dem heller men det kan jag såklart inte låta bli, jag menar hur kan man motstå katter som vill kela?!!



Kommentarer

Snyggt,älskar byxorna! :D

» hanna

sjukt snyggt!!
digger din blogg något enormt!! keep it up beuaty!!


Kom ihåg






Trackback