Shopping shopping shopping

Jag vet att det blir en hel del shopping här på bloggen, jag hoppas ni inte blir uttråkade? I så fall får ni hojta till! Idag tog jag tag i saken och fotade resten av grejerna som jag köpte i tisdags på Väla. Den rosa och gröna tröjan (den ser inte så grön ut på bilden men den är riktigt skogsgrön i verkligheten) är från New Yorker och gick på 49 kr styck. Där köpte jag även löskragn i fuskskinn, den var på rea så den kostade bara 35 kr. Den svart/vita tröjan är en likadan som den jag har i neongul/grön, men den här är mer diskret. Den kommer som ni vet från Gina Tricot. De blå/turkosa brallorna köpte jag idag på Lindex barnavdelning på rea för 125 kr. Jag gillar dem verkligen, jag som älskar pasteller :)
 
 
Jag kunde inte låta bli utan var tvungen att köpa den här tröjan och de mysiga tofflorna till min fina mamma idag! Hon har ganska länge pratat om att hon vill ha en tröja i lösare modell med tryck av en döskalle eller ett peacemärke. Och här hemma har vi ganska kallt golv så det är en fördel att ha tofflor, men de mamma äger är alldeles utnötta. Därför kände jag mig tvungen att köpa detta till mamma, hon förtjänar det verkligen. Hon finns ALLTID där för mig och jag är så himla stolt över henne, hon är en riktig kämpe och en stor inspirationskälla! Jag älskar dig <3
 
 
Snart dyker dagens outfit upp.



Kommentarer

Snygga grejer! Älskar barnavdelningen, alltid lite billigare! ;)


Kom ihåg






Trackback