Shopping på H&M

Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg så har jag och mamma varit i Ystad idag. Jag älskar att åka iväg på små trippar, till Ystad, Lund, Malmö, Kristianstad osv. Tycker nog bäst om Lund, för de har både shopping och fin omgivning, men vill man bara shoppa är det ju Malmö som gäller! Men idag blev det Ystad, det har inte så bra shopping men det är en väldigt mysig liten stad med massor av gamla fina hus. Än om shoppingen inte är den bästa så brukar jag ändå komma hem med en del grejer därifrån och idag var inget undantag. Jag shoppade en del från H&M, ni ser det här nedan. Färgerna är dock lite varmare och mer klara i verkligheten än på bild.
 
 
Jag älskar verkligen de rosa leopardbyxorna, och priset på 199 kr gjorde det ännu bättre! Och de stickade tröjorna, de är ju hur mysiga och fina som helst!! Jag kunde inte bestämma mig för en färg så det fick bli båda, men de var på halva priset så det blev inte så fasligt dyrt ändå. Och halsbandet tycker jag passar perfekt till plaggen jag köpte. Sedan fick det bli en enkel vit baströja och en annan rosa tröja från barnavdelningen som jag tyckte var fin. Jag älskar verkligen dessa fina pastellfärger och jag kan inte släppa dem, än om det snart är vinter. Jag klamrar mig fast vid dem :)
 
Senare dyker dagens outfit upp så kika in då.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback