Så här ser det ut i mina garderober..

Ni är några som har önskat bilder på mina garderober så nu hade jag tänkt visa en. Sedan vi flyttade hit sommaren 2009 så har mina garderober aldrig varit stökiga, inte en enda gång. Jag är lite utav en pedant då det kommer till mitt rum, eller ganska mycket pedant. Ligger det ett plagg på golvet kan jag störa ihjäl mig och kan inte somna förrän jag lagt det i en av garderoberna. Det som hänger är sorterat efter färg och det som är vikt ligger i högar där alla byxor ligger i en hög, tröjor i en hög osv. Jag gillar inte att blanda två olika sorts plagg i samma hög, haha. Vissa som känner mig kanske skrattar just nu för jag har inte alltid varit så här utan det började vid flytten hit ner. Innan, när jag bodde i Umeå var jag världens störta slashas! ALLT låg ALLTID på golvet i mitt rum. Jag kunde städa men två dagar senare var det kaos igen. Jag plockade fram grejer, provade massor av outfits osv utan att plocka bort efter mig och när jag lix hade börjat så blev högarna bara större för var dag. Så jag är väldigt glad över att jag har förändras när det kommer till det här.
 
Jag är som sagt pedantiskt när det kommer till mitt rum, att grejerna ska ligga på plats och så, men när det kommer till städning är jag inte lika pedantsikt. Om jag säger så här, om ni någon gång kommer hit, titta inte på mina hyllor... :P
 
Här är i alla fall garderoberna. Tre av dem är fulla av kläder och den till vänster har en del kläder i sig men även lite skor, sjalar/halsdukar och väskor. Sen så har jag ytterligare en garderob bredvid den till vänster som är fuuuulllll av skor.
 
 
Så där ja, nu vet ni hur det ser ut i mina garderober.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback