On the streets of Simrishamn


Buffalo platåskor//Trendsales.se
Leopardbyxor//Lindex barnavdelning
Hoodie//Loppis
Hatt//Trendsales.se
Kavaj//New Yorker
Halsband//Ebay.com
Vantar//Loppis
Väska//Loppis
Tröja//H&M
 
Idag har jag strosat omkring så här! Jag vet att jag redan har tjatat om den här kavajen/kappan men jag måste bara få göra det en gång till för jag är SÅ nöjd med den! Modellen är perfekt och den passar till i princip allt. Den är verkligen ett av mina favoritlagg just nu! Synd bara att det snart är vinter för då är det tjockare jackor som gäller. Men om vi har tur så blir det vår så snabbt som möjligt efter nyår, haha. Och som ni kanske ser så ä vissa av bilderna lite smått suddiga, men det är som sagt för att det hade börjat mörkna ute när vi tog dem, då blir det helt enkelt inte perfekt skärpa.
 
Vill även säga TACK till alla er som kommenterat så mycket fint till mig. Jag blir verkligen hur glad som helst och uppskattar det till tusen. Ni är så underbara, vill krama om er alla <3



Kommentarer

älskar dina byxor!! :D

» Linda

Du passar verkligen så jäkla bra i rött läppstift,så himla fint! (: kram

Du är sjukt snygg! :)

Förstår dig. Hade själv en väldigt allvarlig pälsdjursallergi och är världens största djurvän. Har varit en stor sorg. Men allergin växte bort trots att läkarna bett mig släppa alla förhoppningar. Nu har jag både haft egna katter och jobbar med katter. Så det är ren lycka :)

great outfit! Love the shoes and the red gloves!
If you want, let's follow each other on Bloglovin ;)
LA By Diana Live Magazine

» Bea

Sv; Vad tråkigt att höra att du är sjukskriven. Förstår att det måste ta lite längre tid för dig att sminka dig med anledning av din rygg, och man står ju faktiskt onekligen i lite påfrestande position för hela kroppen... anledningen till att jag sminkar mig på ca 7 minuter är mestadels för att jag inte hinner annars, haha. Ibland, som på ex. helger, kan det ta betydligt längre tid då jag slipper ha en kamp mot klockan :-) Kram



Vet inte om jag sagt det innan men jag diggar verkligen din näspiercing! Hur cool som helst!

» Maja

Du är så sjukt fin. Jag gillar flätan som du har på bilderna! :)

SKORNA! <3

» Aaron

liked the red gloves for Christmas, they were second-hand? they seem popular this Christmas

Svar: Thank you! And yes, I bought them second hand.
Jennilie


Kom ihåg






Trackback