Nya solbrillor och svar från röntgen

Solglasögon//Tradera.se
 
Dessa solbrillor köpte jag av en kille på tradera i augusti. Jag var så glad att jag vann dem för jag tyckte de var grymma. Jag satte in pengarna och väntade på att de skulle komma med posten, jag väntade och väntade. Sedan dess har jag mejlat honom ett flertal gånger och han har kommit med ursäkter och har två gånger sagt att han har skickat dem utan att ha gjort det. Tillslut var jag riktigt arg och skrev ett sista sms till honom, gav honom en sista chans, som tur är funkade det för idag kom de med posten, äntligen säger jag bara. Men jag är glad att jag stod på mig för de är ursnygga :)
 
Vidare till ryggen.. I förra veckan var jag och gjorde en ny magnetröntgen för att se om något förändrats eller kanske upptäcka var all ryggsmärta kommer ifrån. Idag fick jag röntgensvaren och jag är ännu en gång besviken. Min rygg är tydligen ett mysterium, inte en jävel (ursäkta språket men jag börjar bli förbannad) har en aning om vad som är fel i min rygg och vad som orsakar all denna smärta. Röntgen visar ingenting och undersökningarna ger ingenting så teorier och spekulationer är allt vi har.
 
Det enda positiva är väl att de kunde se att en nerv i ryggen är i kläm nu, därav mina nervsmärtor i vänster ben. Så nu vet vi att jag inte inbillar mig. Ja det var typ allt..



Kommentarer

Du kanske kan be om att få bilderna på en CD skiva och sen kan du själv privat höra av dig till Spine Center i Stockholm och be att en till läkare därifrån gör en andra bedömning av bilderna?

Svar: Jo jag har funderat på att be om bilderna så man kan skicka dem till andra läkare också. Får se hur det blir :)
Jennilie

Vilka coola Brillz! :)

Svar: Tack så mycket :D
Jennilie

Åh vansinnigt coola brillor!

Me like!!!! :P

/Sara L

» hanna

men gud vad hemskt med din rygg! hoppas dom hittar problemet snart. vet vilken mens värk jag har i min rygg och kan inte tänka mig din värk att ha den hela tiden. hoppas du hittar en bra medicin och blir bättre <3

Skönt dom kom fram nu till dig

Ajaj stackare din rygg

Ja gör det, för mig tog det ca 4 mån att få komma på besök från det att jag skickade brev, ett privat första besök kostade ca 1000 kr. Därefter fixade jag remiss i efterhand så jag slipper betala framtida besök. Men tror det var ett smart steg att höra av sig privat, har känslan av att det hade tagit mkt längre tid annars + att de inte alltid är så villiga att remittera då de anser att "det inte finns något problem". Lycka till!

Svar: Okej. Just nu väntar jag i första hand på att han som var med under min operation ska titta på röntgen och se om han kanske vill träffa mig igen eller har några åsikter. Sedan ska jag även till Umeås smärtklinik, när vet jag dock inte. Hoppas att de kan hjälpa mig där iaf :) Tack tack, kram!
Jennilie

Så himla snygga!!!


Kom ihåg






Trackback