Nitad!

Keps med nitar// Ebay.com
 
För ca två veckor sedan surfade jag runt på ebay efter snygga kepsar och kom över den här läckerbiten. Jag har ett bra tag varit ute efter någon slags huvudbonad i vitt som jag kan bära till outfits där jag inte har något på mig i svart. Dock är utbudet inte så bra och jag tycker vanliga kepsar ser så små och fjuttiga ut på mitt huvud, därför blev jag glad när jag hittade den här som är i baseballmodell och prydd med nitar för att göra den lite roligare.
 
Idag hade jag tänkt fota en "Cheap monday outfit" till er men det bara regnar och regnar och regnar utomhus så jag kan helt enkelt inte. Jag hoppas att det vänder och blir fint till veckan så jag kan börja posta outfits igen. Kram!



Kommentarer

du borde testa göra lite plåtningar nere på suckarnas gång bland alla de galet snygga ljusen på kvällen..gratis snygg bakrund (jag fotade där i helgen)

» Siri

Riktigt snygg! Fattar inte hur du hittar alla snygga grejer på ebay, har köpt lite grejer där nån gång men inget så speciellt.. :)


Kom ihåg






Trackback