Massor av nya huvudbonader!

Hejsan! Hoppas att ni alla mår bra idag? Jag mår lite så där, har ganska ont i ryggen men jag hoppas att medicinerna kan börja värka lite extra snart.. Jag älskar verkligen huvudbonader och har i princip alltid något på huvudet, till och med när jag är inne (sitter med mössa nu). Därför gillar jag att utöka det utbudet så jag kan variera mig mer och inte alltid behöver bära samma hatt. Här är mina senaste tillskott.
 
En baseballkeps i en väldigt ljus mintgrön färg som jag köpte på nelly.com's rea för 35 kr eller något liknande. Sedan till den här grymma kepsen fylld med nitar! För ca 6-7 veckor sedan såg jag en mindre blogg bära en sån här keps och jag blev kär på en gång. Klickade mig genast in på ebay och beställde en. Dock så upptäckte jag bara några dagar senare att var och varannan blogg började bära den då romwe hade fått in den. Tycker alltid att det blir mindre kul när vissa plagg och accessoarer blir super populära, då brukar jag oftast avstå. Men jag hade ju redan beställt den och för det andra så är den GRYM, så jag ångrar mig inte för fem öre.
 
 
Jag har utökat mitt mössutbud med tre nya mössor från ebay, tycker den neonrosa är lite extra ball. Och så har vi en svart hatt i den perfekta modellen enligt mig! Köpte den av en tjej på trendsales.se.
 
 
Så där, det var nog allt. Är det någon av dem ni gillar lite extra eller så? Själv älskar jag verkligen nitkepsen och jag bara måste inviga den till veckan!



Kommentarer

Ball keps! :)

Tycker att den gråa mössan ser mysig ut och så håller jag med dig om att hatten är i perfekt modell :)

Svar: Ja den grå är jätte mysig, det är den jag bär inomhus nuförtiden ;) Hatten är snygg den med :D Kram och tack för din kommentar.
Jennilie

» Ida

Hej, du verkar alltid hitta så billiga grejer på ebay. Men när jag klickar runt är alltid priset högre än förväntat, har du några tips för att hitta dom billigaste plaggen på ebay? Skulle vara jättekul om du kunde göra ungefär en guide på hur man hitta det billigaste och att det är säkra källor osv. Tack på förhand

Svar: Hej Ida.Man kan ju välja hur man vill sortera grejerna och jag brukar alltid välja "Price + shipping; lowest first" för då visas de billigaste grejerna i en viss kategori och så blir det dyrare och dyrare. Om det är säkra källor kan man tyvärr aldrig veta.. Jag brukar i alla fall alltid se till att kolla vilken feedback säljaren har, är det under 98% brukar jag inte köpa. Helst ska det vara över 90%. Dock så köpte jag 4 par skor av en säljare som hade typ 98,7% feedback och bara positiva kommentarer. Men ca en vecka senare började det strömma in negativa kommentarer och på ca en månad hade han fått ca 700 negativa och jag hade inte fått mina skor. Mejlade honom men fick inga svar. Så han hade helt plötsligt börjat lura folk på pengar. Jag anmälde honom via paypal och fick som tur var tillbaka alla pengar. Så jag är osäker till det där att tipsa om säljare osv. Men i min kategori Frågor och svar har jag skrivit en del om ebay i några inlägg, så spana in dem :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback