"Jennilies höststil för under 1000 kr"

 
I förra veckan fick jag förfrågan av en tjej som jobbar på Trendsales.se om jag ville bidra med ett collage till deras nyhetsbrev. Självklart ville jag det så jag svarade ja på en gång! Så i helgen som var satt jag och kikade igenom jag vet inte hur många sidor på trendsales för att hitta plagg och accessoarer till en komplett outfit för under 1000 kr. Det är ju lite av mitt expertområde det här med att shoppa billigt så jag tyckte det var riktigt kul :)
 
Här ovan ser ni i alla fall outfiten som jag satte ihop (jag valde alla grejer men det är någon på Trendsales som har gjort collaget). Jag är riktigt nöjd måste jag säga för det är en outfit som jag mer än gärna skulle bära. Klicka HÄR för att läsa och se hela nyhetsbrevet! Och en sista grej, allt ovan säljs såklart på trendsales!
 



Kommentarer

fan va nice price för dom skorna..precis såna jag vill ha och till sånt fint pris..ja det gilas det


Kom ihåg






Trackback