I mina lackbyxor

Hejsan. Nu har jag precis käkat middag och nu ser jag på barnprogram som brorsan har på ;) Jääääklarns vad kallt det var ute idag, det var tydligen 8 plusgrader men det kändes det verkligen inte som, skulle nog gissat på minusgrader för det blåste dessutom ganska rejält. Helst av allt skulle jag bara klä mig i mjukiskläder i flera lager och vinterjacka, täckbyxor och mössa på det, men tror inte det blir så roliga outfitbilder?! Hehe. Men idag invigde jag i alla fall mina nya lackbyxor och tröja. Byxorna är dock stora i midjan så det hasar ner precis hela tiden, om jag någon gång orkar så ska jag sy in dem så man slipper gå och dra upp dem jämt och ständigt. Men, nog om det nu! Här kommer outfitbilderna.
 
Wedge sneakers//Ebay
Lackbyxor//Gina Tricot
Skinnväst//Tradera.se
Trlöja//New Yorker
Kappa//Tradera.se
Vantar//Loppis
Örhängen//Ebay



Kommentarer
» emma

älskar det!
sv. haha oj! då förstår jag om du inte gillar det! ^^

Svar: Tack!
Jennilie

» Linda

Haha du är rolig du,idag när det var åtta grader hos oss tyckte vi det var varmt ^^

» Linda

Vilken mysigt blogg och vad söt du är! Kram Linda

Svar: Nämen vad söt och snäll du är, tusen tack!! Kram :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback